1.Denizli Kart nereden temin edilir?
Denizli Sivil Kartı'nı bayiliklerimizden, Öğrenci Kartı ve Ücretsiz Denizli Kartları'nı ise Valilik Kart Dolum Merkezi'nden temin edebilirsiniz.
2.Denizli kartıma nasıl yükleme yapabilirim?
Denizli kartınıza bayilerimizden, internet üzerinden ve kiosklardan kolayca yapabilirsiniz.
3.Denizli kart satış bedeli ne kadardır?
Denizli Kart satış bedeli 100 TL dir.
4.Denizli kartıma en fazla ne kadar yükleme yapılabilir?
Denizli Kartınıza, kartınızda toplam bakiye 650 TL'yi geçmeyecek şekilde yükleme yapabilirsiniz.
5.Denizli kartımı belli bir süre kullanmazsam kartım geçersiz olur mu?
Denizli kartınızı belli bir süre kullanmasanız da kartınız geçersiz olmaz; kullanmaya devam edebilirsiniz.
6.Denizli Kart’ın geçerli olduğu yerler nerelerdir?
Denizli kartını şehir içi otobüslerde kullanabilirsiniz.
7.Denizli kartımı kaybedersem veya çaldırırsam iptal ettirebilir miyim?
Denizli kartınızı kaybettiğinizde veya çaldırdığınızda kart numaranızı bilmeniz halinde ya da kimliğinize tanımlı ise T.C Kimlik numaranız üzerinden valilik kart dolum ve Çağrı Merkezimizden (0850 808 2020) bize ulaşarak kartınızı iptal ettirebilirsiniz.
Ayrıca kayıp Denizli Kartları, Valilik Kart Dolum Merkezi'nde toplanmaktadır.
8.Denizli kartım okuyucu tarafından okunmazsa ne yapabilirim?
Denizli Kart’ınızın arızalanması durumunda, Valilik Kart Dolum Merkezi’nden 100 TL karşılığında yeni bir kart çıkarabilirsiniz.
9.Denizli Kart’ta aktarma süresi ve ücretleri nedir?
Denizli Kart’ta aktarma süresi 90 dakikadır ve bu süre içinde 5 kez ücretsiz aktarma hakkınız vardır.
10.Öğrenci kartı alabilmek için hangi belgeler gereklidir ve başvuru nereye yapılır?
Öğrenci kartı alabilmek için; son 6 ay içinde çekilmiş 1 adet vesikalık fotoğraf, öğrenci belgesi gereklidir.
11.Öğrenci Kart abonman ücreti ne kadardır?
Öğrenci Kart abonman işlemi aylık olarak yapılmakta olup ücreti 600 TL’dir.
12.Denizli Kartım kırıldığında içindeki ücretimi nasıl alabilirim?
Denizli Kartınız kırıldığında, içindeki bakiye Valilik Kart Dolum Merkezi’nde yeni kartınıza aktarılır.
13.Kiosk yükleme cihazı kaç adettir ve nerelerde bulunmaktadır?
Kiosk yükleme cihazı sayısı 6’dır ve Çınar, Valilik, Kampüs, Otogar, Forum Çamlık ve Teraspark'ta bulunmaktadır.
14.Hava Ulaşım ile ilgili bilgilere nereden ulaşabilirim? Hava ulaşım servis ücretlerin nasıl öğrenebilirim?
Hava ulaşımı ile ilgili gerekli bilgilere https://havaulasim.denizli.bel.tr/ sitesinden ulaşabilirsiniz.
15.Hava ulaşım VİP rahat servis rezervasyonlarında adresimizden alınacağımız saat ne zaman belli oluyor?
Hava ulaşım Vip servis için alınacağınız saat, plan kapatıldıktan sonra SMS yoluyla tarafınıza iletilir.
16.Denizli Öğrenci/ Ücretsiz kartımın vize bitiş tarihini nereden öğrenebilirim?
Denizli Öğrenci/Ücretsiz kartınızın vize bitiş tarihi ile ilgili bilgilere otobüslerde ve ulaşım portalındaki bakiye sorgulama ekranından https://ulasim.denizli.bel.tr/?page=bakiye ulaşabilirsiniz.
17.İnternet üzerinden yükleme yaptım fakat kartımda yüklediğim bakiyeyi göremedim. Ne yapmalıyım?
Çağrı Merkezimizden (0850 808 2020) veya WhatsApp Şikayet Hattı (0538 353 3839) üzerinden bize ulaşarak, kartınız ile ilgili tüm işlemler hakkında bilgi alabilir ve şikayetinizle ilgili geri dönüş alabilirsiniz.
18.Başkasına ait Denizli Kart'ı buldum. Nereye teslim etmem gerekir?
Kayıp Denizli Kartları, Valilik Kart Dolum Merkezi'nde toplanmaktadır.
19."Kart dolum merkezlerinin çalışma saatleri nedir?
Valilik kart dolum: Hafta içi 07:30-18:00 / Cumartesi 08:00-18:00 / Pazar 10:00-17:00
PAÜ Kart dolum: Hafta içi 08:00-17:00 / Hafta sonu kapalıdır.